Retourneren en ruilen
Klachtafhandeling
Klachten over onze producten?
Wat vervelend dat je een klacht hebt over één van onze producten. Laten we samen op zoek gaan naar een oplossing. Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@neita.nl en vermeld daarin:
- Je ordernummer
- De naam van het product waar het omgaat
- De omschrijving van je klacht
Je ontvangt van ons een bevestiging als we je klacht in goede orde hebben ontvangen. We proberen altijd om je klacht binnen 10 werkdagen te beantwoorden. Mocht dit ons niet lukken, dan laten we je dat uiteraard weten.
Klachten over onze dienstverlening?
We proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen, maar natuurlijk ontvangen we graag je feedback, ook wanneer je niet tevreden bent. Neem contact met ons op om je klacht in te dienen door een e-mail te sturen naar info@neita.nl en beschrijf zo goed mogelijk je klacht. We proberen binnen 10 werkdagen je klacht te beantwoorden. Mocht dit om wat voor reden niet lukken, dan laten we je dit weten.
Je klacht op een andere manier indienen?
Wil je liever je klacht op een andere manier indienen? Als consument in de Europese Unie is het ook mogelijk om je klachten aan te melden bij het Online Dispute Resolution platform van de Europese Commissie. Je kunt meer informatie over het ODR platform vinden op:
Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is kun je bij het ODR platform van de OC je klacht indienen.
Andere vragen?
Heb je andere vragen of feedback over onze producten, dienstverlening of klantenservice? Laat het ons gerust weten door een e-mail te sturen naar info@neita.nl of bel naar: 030 - 241 18 87. Je kunt op werkdagen tijdens kantoortijden natuurlijk ook onze live-chat gebruiken.