Bezorgen en afhalen
Status van je bestelling
We vinden het belangrijk je op de hoogte te houden van de status van je bestelling, echter zonder je te overspoelen met email. Daarom krijg je op twee momenten van ons een email met een statuswijziging van je bestelling. Dit zijn ze:
Je bestelling is correct afgehandeld – je ontvangt een orderbevestiging per e-mail.
Je bestelling heeft ons magazijn verlaten – je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail.
Track & Trace
In de verzendbevestiging vind je ook de informatie die nodig is om je bestelling te kunnen volgen. Afhankelijk van de bezorgdienst kan het tot 24 uur duren voordat de track & trace zichtbaar is op de website van de bezorgdienst.
Track & Trace niet ontvangen?
Als je geen e-mail van je Track & Trace hebt ontvangen, kun je het best eerst even in je spam/reclame-map kijken. Grote kans dat je de mail daarin aantreft.
Heb je een dag na je bestelling nog steeds geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan even contact op met een van de medewerkers van onze klantenservice.